24 September 2011

Bara mitt

Idag var jag så självisk att jag köpte mig en alldeles egen mugg och en alldeles egen liten frukostskål. Om man känner mig lite så förstår man varför när man ser dem.






Jag älskar den här gröna färgen och jag älskar prickigt. Knappt 30:- för båda på ICA Maxi tyckte jag var överkomligt.

Jag köpte mig också en bok, nämligen den här:


Har ju ett tag velat läsa något av honom, eftersom jag sett två filmer gjorda efter hans böcker, Message in a bottle och Dear John, som båda är väldigt bra. Så det ska bli väldigt roligt att läsa honom för första gången, även om roligt förmodligen inte är det rätta ordet för hans böcker.

Är rädd att det kommer att bli som alltid när jag läser något jag verkligen gillar, att allt annat blir lidande för att jag inte kan lägga ifrån mig boken... I värsta fall får jag göra det som brukar vara min lösning på det här dilemmat, att läsa slutet så att jag får ro att läsa det andra!!

No comments: